Zavěste se do pásů

TRX neboli Total-body Resistence Exercises je nový způsob cvičení a posilování těla pomocí závěsného systému. Princip tohoto silového tréninku spočívá v zavěšení jedné části těla do popruhů, přičemž druhá část zůstává v kontaktu s podložkou.

Cvičit může opravdu každý, protože závěsný systém tvoří dva pásy, které se dají nastavit přesně podle typu vaší postavy. Stejně tak si i míru zátěže můžete nastavit podle svého. Škála cviků je velmi různorodá se stupňováním náročnosti.

Pásy TRX se uchytí uprostřed na jakousi hrazdu. Je to podobné jako kruhy. Ke cvičení se používá převážně váha toho, kdo cvičí. Je to jeden z nejvíce efektivních posilovacích nástrojů, který je velice jednoduchý a hlavně účinný,"

Trénink TRX je výborný i pro posílení rovnováhy a stability celého těla. Výhodou cvičení TRX je především jeho komplexnost a prostorová nenáročnost. V současnosti se závěsný trénink rozšířil od armády a fitness center i na rehabilitační kliniky, kde se využívá především pro cvičení seniorů a vrcholových sportovců.

ORP CENTRUM využívá TRX ve své tělocvičně už 2 roky, většinou je součástí rehabilitačního nebo kondičního cvičení. Cvičení vede zkušená fyzioterapeutka, která systematicky řídí průběh celé hodiny s ohledem na fyzickou kondici a stav pohybového aparátu klienta.

trx1